کابینت فلزی توصیه هایی برای رنگ کاری منزل پیش از سال نوعید

نوشته شده توسط:خمهتعغ خهعغغ | ۰ دیدگاه

نکاتی برای رنگ کاری دیوارهای اتاق پیش از سال نوعید

کابینت فلزی رنگ کردن خانه قبل از سال نو عملی آسان نیست چه قصد داشته باشید رنگ خانه را تغییر دهید چه بخواهید یک مبلمان را تعمیر بکنید !

در این مقاله روش هایی به شما ارائه میگردد که این کار خیلی دشوار را به آسانی و در کوتاه ترین زمان ممکن به فعلیت برسانید .

مدل رولی که مانند کاغذ دیواری نصب میشوند و این دیوارپوش ها زمانی کاربرد دارند که لازم باشد کل دیوار را پوشش دهید اما اگر بخواهید قسمتی از دیوار را طراحی کنید میتوانید از دیوار پوش های چرمی که به صورت پنل و تایل تولید میشوند استفاده کنید .


محل مناسب نصب دیوارپوش های چرمی :

از آنجایی که دیوار پوش های چرمی سنگین و گیراست بهتر است تمام نقاط و تمام دیوارها را با دیوارپوش های چرمی نپوشانید .

بهتر است دیوارپوش های چرمی را در نقاطی مانند : پشت تلوزیون ،بالای تخت خواب و نقاطی در پذیرایی که نقاط کانونی هستند و لازم است بهتر دیده شوند از این دیوارپوش ها استفاده کنید .
 
دیوارپوش چرمی

 رنگ و طرح مناسب دیوارپوش های چرمی :

دیوارپوش های چرمی با طرح ها رنگ های متفاوتی موجود است. تنوع این دیوارپوش ها به قدری بالاست که گاهی با پنل های کامپوزیتی و کاغذ دیواری اشتباه گرفته میشوند .

انواعی از دیوارپوش های چرمی که به  کابینت فلزی صورت پنل های سه بعدی ارائه داده میشوند دارای نگین و یا سنگ های زیبایی ست که زیبایی این دیوارپوش ها را چند برابر میکند و به دلیل اینکه در این دیوارپوش ها بازتاب نور کم است

،نورپردازی کمک میکند تا فضا از یکنواختی خارج شود.
 
دیوارپوش چرمی


نحوه نصب دیوارپوش های چرمی :

به طور کلی برای نصب هر دیوار پوشی باید زیر سازی مناسب انجام بگیرد .اگر از دیوارپوش های چرمی رولی استفاده میکنید باید زیر سازی دیوار مانند زیرسازی کاغذ دیواری باشد و میتوانید با خیال راحت نصب را به نصاب ها بسپارید .

اما درصورتی که از کامپوزیت ها و یا پنل ها استفاده میکنید باید از نصاب پنل ها ی کامپوزیتی کمک بخواهید زیرا این نوع دیوارپوش به دیوار پیچ و رول پلاک میشوند .

با این تغییرات دکوراسیون خانه خود را زمستانی کنید

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...